Skriv din beskrivning här!

Tha weekend

Hejsan alla, I fredags efter skolan var jag och lettie hemma och chillade hela kvällen, vi hade lite hemmabiomys med hennes barnbarn. Sen i lördags åkte vi till ett köpcentrum och shoppade, jag spenderade mer än 100 dollar.. köpte ett par shorts, linne, klänning och trosor från VS. Gick in i en affär där det fanns valpar att köpa, man ba wtf? stackars djur :( Lettie kanske ska köpa en hehe, vore toppen om hon gjorde det! Så man har lite underhållning när man är här hemma. Vi hann inte ens gå i alla affärer... så vi ska tbx dit nångång i veckan haha för jag är inte klar shoppad!
 
Idag åt vi frukost på ett frukostställe, kmr inte ihåg namnet, men gott var det! Sen åkte vi och lämna hennes barnbarn. Nu ska jag försöka skriva klart min uppsats..kul.. -.- Sen imorn äre skola som vanligt :)
 
 
Vi såg batmobil när vi åkte hem! Batman är på besök!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback