Skriv din beskrivning här!

CATCHING UP

Jamen hejsan hoppsan! inget vudare flöde här precis. Under sportlovsveckan var jag i Sälen, umgicks med massa olika människor! Tog skoterkort och gick även på spa. Prova på längdskidåkning också haha.. kan ta ett ta innan jag sätter på mig dom!
Så lovet var wonderfulllt kunde inte få ett bättre lov, om det inte var längre dåra såklart.

Har fått igång en rutin med träningen nu som känns asbra! så man bkir av med dom där extra kilona man tog på sig när jag hade opererat mig. Men nu är jag igång!

Skolan går väl dessvärre bara sämre o sämre, går väl men motivationen 0,1% om ens det. Så det är ju skapligt jobbigt, men är ledig kmorn vilket är asskönt! Då blire långsovmorgon och sen gymmet med lisa!


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback