Skriv din beskrivning här!

FREDAG

Jamen gud vilken trevlig dag i skogen .... not! asså det var riktigt pain asså. Nu är jag iaf hemma, otroligt skönt! Ska landa lite hemma och chilla osv, sen drar man igång röjjandet igen, idag blir det att montera ner säng och sen montera upp den igen haha. Skulle kanske åkt till Ikea idag för att köpa spegel och kabel men det får bli imorn! Inte riktigt besämt vilken slags spegel jag vill ha än såå.
 
För övrigt så tror jag det kommer blir en riktigt skön och chill fredag, va ganska längesen man hade en sån faktiskt haha. Men det ska bli skönt, bara jag och mams också så blir en tjejkväll. Har väl itne så mkt mer och säga nu. När båda mina rum är klara kommer ni får lite bilder härrr, före och efter bilder. Dom gillar vi! Men ha en sån trevlig fredag då! Ciao.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback