Skriv din beskrivning här!

ONSDAG

Idag var jag i skolan, woho! usch vad jag är trött på alla lärare.. eller de flesta iaf.. känner att jag bara vill slå till dom och få dom att fatta. Ibland är man ju smartare än dom vafan? ska vi byta roller eller.. kanske bättre.

Var inte alls sugen att gå till skolan imorse heller, jävla snöväder.. bitch please liksom -.-

Nu efter skolan har jag iaf röjjt undan i mitt "vardagsrum" för det ska bli mitt aktuella rum så får mitt gamla bli nån slags "walk-in closet". Är nästan omöjligt att flytta en tresits soffa genom en dörr heöt själv..men efter mycket stönande så fick jag igenom den! haha okej det där kan misstolkas väldans mkt, men ni förstår vad jag menar ;-) Nu har jag tagit en liten paus, beger mig snart ner igen och röjjer lite mer!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback