Skriv din beskrivning här!

ONSDAG

Jag har verkligen tappat min motivation till att blogga? har massa att blogga om egentligen men orkar inte sätta mig och skriva ner allt jag gjort.. Bloggande fadaaar ivääääg. Funderar på att lägga ner och sen börja blogga igen när jag drar till USA. För det vill jag verkligen ha ner skrivet som minnen! men ah blir väl lite halvdant som allt annat haha.
 
Kan väl skriva lite nu när jag ändå håller på då haha.. Min helg som var för 1000 år sen haha.. spenderades med lisa, vi var på bio och på fest i Nora. Mina vardagar har spenderats i skolan, gymmet och sen sovandes i sängen haha.. Liiiiiv. Men börjat få en rutin på min vardag nu iaf, känns faktiskt skönt! Har inte så mkt i skolan att göra heller, men allt kmr väl nu bara för att jag sa så där. fandå. Men ahh det var väl en summering av mina dagar hittilllls.
 
Just nu sitter jag i skolan och "antecknar" om buddhismen.. väldigt intressant! Senare blire att käka kärleksmums på svenskalektionen, LÄNGTA.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback