Skriv din beskrivning här!

School sucked today

School sucked today.. usch va skolan bara blir sämre o sämre, vi byter ju lärare konstant och dom blir bara sämre och sämre. Inte okej! usch. Drog iaf och träna med sarrrii efter skolan, sen nu är jag hemma och har nyss käkat grillad hamburgare, asgott! Har även fått min tv och sånt fixat där nere, en elektriker kom idag och firrade allt. Så nu äre top notch där nere, ska bara få upp lite tavlor o sånt på väggarna.
 
Åh vad jag skulle göra allt för att bli 18. Känns som dom som fyller 18 tidigt tar liksom inte för sig och utnyttjar att dom är 18, förutom att dom går på krogen. Men liksom finns ju så mkt annat man kan göra när man är 18. Asså man har ju fetaste friheten då. Och folk bara fortsätter leva som när dom var minderåriga.. man liksom ba hallå!? lev då idioter. När jag blir 18 är körkort det första som gäller för mig, eller ah när jag kmr hem från usa då. Kommer ju fylla 18 där. Men när jag kommer hem till Sverige igen, då jävar körkort som gäller! och framför allt ett jobb, så kmt lättare och få jobb som 18åring med körkort. Typ de enda kraven man ser när man sitter och söker jobb.. man liksom ba neheppp.. 18 vare som gällde jah.. bitch typ haha.
 
Ah ville bara lätta mig angående det haha. Nu ska jag nog krya ner i sängen snart och chilla gaalet i mitt nya rum haha. Ciao!
 
Hitta gammal bild i arkivet från cameriod hah..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback