Skriv din beskrivning här!

Vill ha sommar nu

Haha.. asså det är nått fel på mig seriöst. Jag är typ i trotsåldern fast ovetande? Nu när jag sa att jag inte skulle blogga mer och kommer ta upp det sen, så känner jag ju såklart nu att jag är sugen på att blogga. haha så äre alltid. När jag bestämmer mig för nånting gör jag tvärtom. Det är jobbbiiiiigt. Men men!
 
Min helg bestog av fest i nora, och sen har jag bara chillat hemma och fixat lite. Ikväll blir det att köpa med saigon hem och mysa framför tvn med familjen. Börjjar känna mig lite halvt krasslig också.. vill inte bli sjuuk! Fick skippa tärningen idag pga av att jag mår dåligt.. inte okej. Jag som hållt igång så bra nu.
 
Asså blir fett deprimerad när jag tittar ut ur fönstret.. vill ha sommar nu.. kunna ligga varje dag på altanen och steka, kunna gå runt i shorts, kunna gå osminkad för man inte är blek i ansiktet, kunna dra och bada mitt i natten, kunna ha grillkvällar med vännerna, jaaaaa bara kunna göra massa saker! Komma ut liksom!
 



Rider inte du längre?
Kiss and hug! - Hemlig beundrare
Du är het btw

Svar: Nej jag rider inte längre, sålde hästen för ett ganska bra tag sen :) Men funderat länge på att börja igen.
Nicole Gustafsson

2013-03-11 · 10:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback