Skriv din beskrivning här!

A little bit of everything

oj oj, har glömt bort bloggen totalt haha sorry sorry! kmr inte ens ihåg vad som hänt sen jag blogga sist. hmm..
Ni vet ju vad som hänt med flytten och allt, jag fick ju börja på en ny skola som verkligen suger! asså seriöst. Så ger upp på skolfronten haha, vet inte vf jag ens ansträngt mig till att få ett bra betyg när dom ändå inte kmr räknas.. haha. Men iaf, inte nog med att jag flytta en gång, joo CIEE ringer ännu en gång ca 2 veckor efter att jag trodde allt var klart och jag skulle bo o gå på den här skolan till slutet men nej icke sa nicke! Dom ringer igen o säger att jag måste flytta ännu en gång.. börjar bli väldigt irriterad på dom. Och nu pratar dom inte om en ny familj, utan även en helt ny jäkla stat. Vilket jag absolut inte kmr gå med på. Vi paya extra för att hamna var jag är. Inte fan tänker jag låta dom skicka mig till en annan stat. Så ännu en gång fick jag lösa problemet på egen hand, så jag hitta en familj i whittier området vilket betyder att jag kmr få byta tbx till min gamla skola igen haha..Dom håller på och gör backgrundcheck osv på den familjen nu så vet inte riktigt än vad som kmr hända. Men betalade inte för en sån här upplevelse, att få flytta runt överallt och börja om varannan vecka med ny familj och nya vänner. Så jag kmr inte rekommendera det här till någon i framtiden iaf.
 
Men iaf, till den glada och positiva delen haha.. vad jag har haft för mig hittils, jag har för det första fyllt 18 haha yeeey. Har firat jul, vilket var kul, maten var all slags mexikan mat ni kan tänka er, burritos, tamales, tacos och jaa allt möjligt. Så var ingen höjdare haha, det var också kaos, för alla barn som ville öppna sina paket, för här öppna man dom den 25e så alla va uppe till efter 12 så dom kan öppna dom haha.
 
Har också vart en del fester hit o dit, träffa en skådespelare som spelar med linsday lohan osv, och varit med i showen "Days of our lives". Vi skulle gå på en art show, där Ellen DeGeneres var men vi åkte aldrig. hmm vad mer. Igår åkte vi till nåra och partaja lite och sen drog vi ut till Santa Monica beach, och åkte karuseller osv, hade jätte kul!
 
det är fortfarande varmt här borta haha går runt i shorts i december.. känns så fel haha.
 
På nyår tänkte vi först dra ett gäng till las vegas men alla hotell var fullbokade... så tror vi ska åka till santa Monica och hitta på nåååge. Tror det är allt jag kan komma på nu..glömmer alltid bort vad jag har gjort när jag ska blogga haha.. sääämst.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback