Skriv din beskrivning här!

A lot..

Okejj, har hänt en hel del grejor nu kan jag ju säga haha.. För att sammanfatta allt, så vart jag utkastad från min värdmamma. Som vi nu har kommit fram till är väldigt knas i huvudet på riktigt asså. Anledningen till att jag vart utkastad var för att jag sa till henne att jag kunde inte komma hem till sju som hon ville att jag skulle. Hon svarade inte ens på mig, en timme senare ringer CIEE och säger att jag blivit utkastad haha. Man ba jahopp okej. Jag fick inte ens komma och hämta mina saker. Hon lät mig inte in i huset. Så hon packade allt och lämna av sakerna hos Jamie. Ca 5 dagar efter!! Så var utan mina saker i 5 dagar. alltså verkligen allt, det ända jag hade var kläderna jag hade på mig och min telefon och plånbok. Så fick låna kläder osv från Jamie, haah skulle prova hennes smink..passade inte alls. Åkte tillbaks till fjortis tiden då man var orange i nyllet haha.
 
Men iaf, vi har löst allting med CIEE, jag kommer fortsätta bo här hos Jamie, men dom tror att jag bor hos en annan familj som vi pratat med. Så kmr byta skola osv efter thanksgiving lovet är över. Så det är därför jag inte riktigt haft tid att blogga osv, haft en hel del saker att hantera. Ett minus till CIEE fatkiskt, för har fått hantera allt det här på egen hand. Hitta mitt nya boende osv. Liksom, hallå? Det är ert ansvar. Dom säger bara vad jag inte kan göra. Så har vart väldigt irriterande.
 
De senaste dagarna har jag spenderat en heeeeel del pengar.. haha AMEX ringde tom och kolla så ingen snott mitt kreditkort haha.. Så måste börja tänka lite mer ekonomiskt. Men har iaf inskaffat en riktigt snygg MK handväska, ett par nya rayban och ett par snygga skinnhandskar från Coach. Vi har också varit ute och ätit i Hollywwod som födelsedagsmiddag för Jamie så blir 18 om 2 dagar.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback