Skriv din beskrivning här!

Hej, sorry att jag inte bloggat men ni får helt enkelt acceptera att jag är busy. Men vill ta mig tid att ägna detta inlägg till min familj.

Det jag har sett, hört och fått upplevt här får en verkligen att öppna ögonen. Hur bra man själv har det. Kunde aldrig tänka mig att folk gick igenom det saker jag fått sett. Hur folk dagligen kämpar. Visst man hör det jämt att folk har det sämre. Men att få se det med egna ögon, att få träffa människorna som upplevt allt hemskt och få höra storyn från dom. Det öppnar ens ögon.

Innan jag åkte till USA visste jag inte vad jag hade i Sverige. Men det märks nu.. Jag uppskattar verkligen allt som min familj gjort för mig. Uppskattar min mamma som gör allt för mig, tvättar mina kläder, håller rent i huset dagligen, bryr sig om min säkerhet och mina känslor, sliter för att vi ska ha ett trevligt hem att kom hem till och alltid stöttat mig genom allt. Jag älskar dig mamma, och förlåt för allt jag gjort som sårat dig eller gjort dig besviken.

Jag uppskattar min pappa som slitit hela sitt liv för en karriär han har idag som gör att vi kan ha det så bra som vi har det. Som har gett mig möjligheten att vara vart jag är idag. Att han ständigt är på bra humör och kan alltid hjälpa mig med alla motgångar vad det än är, allt från skolan/jobb till möjligheter som detta och även känslomässiga motgångar. Älskar dig pappa, och förlåt för allt jag gjort som sårat dig eller gjort dig besviken.

Jag uppskattar min bror, som jag alltid kunnat prata med. Som tagit med mig ut på äventyr. Som alltid velat skydda mig så gott som möjligt. Som jag alltid kan skratta och ha roligt med. Uppskattar verkligen att vi har en så pass bra relation till varann som vi har. Älskar dig Niklas, och förlåt för allt jag gjort som sårat dig eller gjort dig besviken.

Älskar er så otroligt mkt, jag har insett att ni gör så otroligt mkt för mig! Tack så mycket, för allt ni gjort.♥

 
 


Vi älskar dig över allt annat!Du är vårt allt./mams &paps

2013-09-11 · 09:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback