Skriv din beskrivning här!

California State University

Hejhopp, sorry för dålig uppdatering. haha startar varenda inlägg så. Men har inte haft tid för tha computra. Kmr inte ihåg ens när jag senaste bloggade. Men de senaste som hänt var att helgen som var spenderade jag hos Mia på hennes collage "California State University". På fredagen åkte vi till fetaste festen. Asså det var american pie till 1000%. Var sjukt kul. Vi var inte där så länge dock för vi kom dit ganska sent, det var i Pasadena, jag tror det var UCLA som höll i partyt. Sen på lördagen chilla vi i hennes dörr, eller collegerum eller vad man säger på svenska haha.. På eftermiddagen kolla vi på mias volleyboll match, dom vann! wopwoop. Sen på kvällen drog vi till baseboll killarnas hus och festade lite till, var också väldigt kul! På söndagen åkte vi hem.
 
hmm vad mer.
 
Annars är det bara vanliga dagar. Skola, plugg, shopping, fika, chilla. haha. Nu i helgen så sitter man barnvakt hela fredag kväll med 6 barnbarn i åldern 3-10. På Lördag ska man på babyshower. Annars inget.
Börjar bli kallare här nu, runt 20 grader nu, vilket känns as skönt haha. Idag var det den första regnskuren sen jag kom, och antagligen hela sommaren.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback