Skriv din beskrivning här!

Catching up!

Okejj nu ska jag försöka to Catch up! Om vi börjar med New Mexico, det var en ca 15h bilresa haha en äkta roadtrip. Vi var ganska nära Grand Canyon, vi åkte aldrig dit och stanna dock, men man såg lite av det. När vi kom fram så kom vi fram till en stor ranch, med två stora svarta varghundar, en westernhäst och massa påfåglar. Va väldigt coolt att se hur dom levde där för det var väääldigt annorlunda. Vi lagade mat, provred hästen, och gick till nån marknad. Sen på hemvägen åkte vi igenom en rejäl regnskur/storm. Alla på motorvägen stannade och stora stenar kom flygande. Våran bilruta fick flera sprickor, så vi var lite rädda där ett tag.
 
Och veckorna här, vet inte hur länge sen det var jag blogga sist om vad jag gjort. Men under veckodagarna har jag pluggat, varit och shoppat, osv. I Helgen var det homecoming! Det var inte så kul som jag hoppades på faktiskt.. Känns som balen i 5an typ. Dansen var mellan 7-10. Och musiken sög, man kunde inte dansa till det ;o Var typ långsam rapp. Men efterfesten var ganska rolig, träffa massa från skolan. Har också varit i parken och flummat och lite sådant. Tror inte det är så mycket mer. Har säkert gjorde massa mer, för har varit upptagen varenda dag. Idag är första dagen utan läxor vilket gör att jag kan blogga haha.. Oh juste! Jag har varit på en bridalshower hos Letties dotter som gifter sig om en månad. Vi lekte massa lekar och hon fick massa presenter osv. En lek var "Set the junk on the guy". Är typ som att sätta knorren på grisen, fast en lite mer vuxenversion.. gissa vem som vann ;) haha.. Priset var 10 dollar på Starbucks, så klart man kämpa för att vinna.
 
Nu har jag precis ätit hemlagade köttbullar och spaghetti. MUMS! kmr somna tidigt ikv. Min sovtider här är sååå annorlunda från när jag var i Sverige. Ända sen jag kom hit, har jag gått upp innan klockan 10. Inte en enda dag har varit efter 10. Inte ens när jag varit bakis ;o haha skojja ;) Det är sjukt. Då jag ofta sover till 11-12 hemma..
 
Lite allmänna bilder från de senaste veckorna.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback