Skriv din beskrivning här!

Baby shower

Hejhopp, I lördags var man på baby shower. Det var roilgt, vi spela olika spel som till exempel att ena skulle mata den andra med pudding bakifrån så snabbt som möjligt haha lettie mata mig och vi vann såklart! Sen vare andra spel som att gissa hur stor kimmies mage var (hon som höll i baby showern). Shoppade också lite innan, köpte smink från maac, och ett par snygga boots till hösten. Har spenderat väldans mkt pengar den här månaden, är uppe i 5 siffrigt..not good! Men måste ju passa på att leva medans man är här ;)

Min senior ring kom också! wopwop. Bär den hela tiden nu haha.

Shoppade även idag.. och spenderade mer.. hehe. Sitter just nu i kurkan, och busig som jag är passar jag på att blogga ist för att be. Eller man kan ju se det här som att be, jag talar ut till bloggen medans dom talar ut till gud haha.
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback