Skriv din beskrivning här!

hollywood

Fredagen spenderades i Hollywood! Först åkte vi till Cal state LA för att kolla på Mias volleyboll match. Sen drog vi till Hollywood o strosa på gatorna, här snackar vi snygga killar asså. Det är där alla håller hus! längtar tills jag fyller 18 så jag kan hänga på klubbarna där. Iaf, vi käkade hamburgare, och gud vad gott det var. Bästa hamburgaren jag käkat! Sen lämna vi av mia och jamie, sen christian o sen så körde eddie hem mig. Kom hem halv 3 på natten. Det var min fredagkväll det. En kväll i Hollywood sådär helt casual.. haha

















Har du kik? isåfall vad heter då där.. jag tror att du kanske har lust att prata där med mig ;)

Svar:
Nicole Gustafsson

2013-10-28 · 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback